רשת האינטרנט נחשבת שלא בכדי לזירת המסחר והשיווק החשובה ביותר, או כפי שאומרים זאת בשפת העם – ”אם אתה לא שם, אתה לא קיים”.
לרובם המכריע של בעלי העסקים אין את הפריווילגיה לוותר על זירה זו, שכן היא מהווה פלטפורמה ייעודית במסגרתה ניתן לאתר אחר לקוחות חדשים ולשווק כמעט כל סוג של שירות או מוצר באשר הם.

יתרה מזאת, שני אפיקי החיפוש המרכזיים אליהם לוטשים עיניים בעלי העסקים השונים הם גוגל ופייסבוק.
רק לשם ההמחשה, פרסום בגוגל כשלעצמו מאפשר להגיע ליותר מ-2.6 מיליארד גולשים פעילים מכל רחבי הגלובוס, בעוד שדרך פייסבוק (מטא כיום) מדובר על 1.5 מיליארד משתמשים.

בשני המקרים מדובר בפרסום שעתיד לחשוף את מרכולתכם בפני קהל יעד ספציפי ומכוון מטרה.
שילוב של דף נחיתה בפלטפורמות אלו עתיד לאפשר דרך הוצאה מינימלית יחסית, ערך מוסף בזכות יחס המרות גבוה של לידים איכותיים, בשילוב עם הגדלת הנראות הדיגיטלית ברשת.

דף נחיתה לפרסום בגוגל וברשתות החברתיות, דפי נחיתה ממירים - קידום ישראלי

דף נחיתה – אלטרנטיבה מושלמת לבעלי עסקים

דף הנחיתה כשמו כן הוא כולל עמוד אחד בודד, המציג שירות נקודתי בצורה תמציתית.
הוא רספונסיבי ומותאם למכשירי מובייל ודרכו ניתן לקבל את כל הפרטים אודות השירות או המוצר המבוקש, כולל פרטים ליצירת קשר.

תכליתו של דף הנחיתה הוא למשוך את תשומת ליבו של הגולש הפוטנציאלי.
כאשר הוא מקודם בפייסבוק ו/או בגוגל באמצעות קמפיינים ממומנים הוא מאפשר את הגדלת החשיפה באופן יזום תוך מתן אפשרות לטירגוט קהל היעד בצורה מדויקת.

יצוין כי בניגוד לאתר אינטרנט בו המטרה היא לגרום לגולש לבלות פרק זמן רב ככל הניתן, הרי שדף הנחיתה נועד להציג בפניו את האפשרויות בצורה ברורה, מבלי ללכת סחור סחור.

בשל העובדה כי דף הנחיתה כולל עמוד בודד, הרי שקיימת חשיבות עליונה לעיצוב גרפי מזמין אשר ימשוך את העין, יחד עם בחירת מילים נכונה וטקסט קולח שאינו ארוך יתר על המידה.
רצוי להטמיע בדף תמונות להמחשה וקישורים לסרטונים, על מנת להעניק לגולש מעטפת מלאה של אפשרויות ומידע תחת ''קורת גג דיגיטלית אחת''.